|
Författare: | Runsiö Fredrik
, Nilsson Karl-Ola
| Titel: | Mediedrev 2.0 � En handbok i överlevnad | Upplaga: | 2 uppl. | Utgivningsår: | 2009 | Omfång: | 174 sid. | Förlag: | Blue Publishing | ISBN: | 9789197739255 | Ämnesord: | Övrigt
|
|
Pris: 248 SEK exkl. moms  | 
Hur förbereder man sig inför en mediegranskning? Hur vänder man uppmärksamheten till sin egen fördel?? Och hur rider man ut den med anseendet i behåll?
Mediedrev 2.0 bygger på succén från 2005. Den är helt uppdaterad med nyskrivna exempel.
Boken ger handfasta råd och mängder av praktiska exempel. Dessutom får du en spännande inblick i några av de mest spektakulära mediehändelserna under de senaste åren.
Mediedrev 2.0 riktar sig till kommunikatörer, ledningsgrupper i företag och organisationer, politiker och andra som uppträder i offentligheten.
Författare är Karl-Ola Nilsson, mediekonsult och Fredrik Runsiö, vice vd på Gullers Grupp. De har ett gemensamt förflutet som pressekreterare respektive informationschef på fackförbundet Kommunal.
| |
|